Misją Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa jest pomaganie przedsiębiorstwom hotelarsko-gastronomicznym w podnoszeniu jakości świadczonych usług i zwiększaniu skuteczności funkcjonowania na rynku.
Misję naszą realizujemy poprzez profesjonalne doradztwo i szkolenia skierowane do kadry menadżerskiej oraz pracowników wszystkich działów, aktywne wsparcie w pozyskiwaniu środków pomocowych, zarówno ze źródeł krajowych, jak i z funduszy unijnych oraz budowanie wizerunku firmy w oparciu o nowoczesne rozwiązania teleinformatyczne.
Cele:
Wspieranie hoteli i restauracji w zwiększaniu przychodów ze sprzedaży usług.
Pomoc w osiąganiu doskonałej jakości świadczonych usług na wszystkich poziomach operacyjnych.
Kreowanie autorskiego systemu doskonalenia kadr HoReCa, opartego na dostarczaniu usług szkoleniowych i doradczych najwyższej jakości, skutecznych i odpowiadających oczekiwaniom.
Podejmowanie inicjatyw w zakresie nowatorskich form kształcenia.
Propagowanie i wdrażanie rozwiązań opartych na nowoczesnych technologiach.
Dążenie do bycia cenionym partnerem, który wspiera w zakresie przeprowadzania zmian, rozwoju ludzi i organizacji.
Motto:
Inwestycje w kadry skutecznym rozwiązaniem
na potrzeby menadżerów hoteli i restauracji.
Szkolenie otwarte
to szkolenia z
wolnego naboru, na które przyjmujemy indywidualne zgłoszenia.
Dają możliwość przeszkolenia pojedynczych osób z konkretnej tematyki, w miejscu i czasie ustalonym przez Centrum Doskonalenia Kadr.
Szkolenia otwarte realizowane są we współpracujących z nami komfortowych hotelach i ośrodkach wypoczynkowo-szkoleniowych.
Jesteśmy w stanie zorganizować szkolenie w dowolnym miejscu na terenie całego kraju.
Szkolenia zamknięte (wewnętrzne - w miejscu pracy)
to szkolenia, które przeprowadzamy w Państwa obiekcie. Celem szkoleń zamkniętych jest zaspokojenie indywidualnych potrzeb zarządzających danym obiektem hotelarskim i gastronomicznym. Każdorazowo przed przystąpieniem do procesu szkolenia prowadzona jest analiza bieżącej sytuacji organizacyjnej i serwisowej obiektu oraz analiza potencjału poszczególnych grup pracowniczych. Wyniki analizy stanowią podstawę do ustalenia wraz ze Zleceniodawcą rzeczywistych potrzeb w zakresie doskonalenia kadry pracowniczej lub innych.
Ustalenie konkretnych terminów poszczególnych szkoleń pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają styl i jakość naszych usług.
Zapewniamy kompleksowość usług.
Każde szkolenie wewnętrzne możemy wzbogacić o program integracyjny realizowany po zajęciach szkoleniowych.
Jesteśmy z Klientem nie tylko w trakcie trwania usługi szkoleniowej, ale także przed wykonaniem zlecenia i po jego realizacji.
W działalności szkoleniowej koncentrujemy się przede wszystkim na praktycznych rozwiązaniach (nauka przez praktykę).
Każde zlecenie kończymy badaniem efektywności i satysfakcji Klienta oraz zbiorczym raportem zawierającym wiele cennych uwag i spostrzeżeń.